14 Haziran 2011 Salı

10 DAKİKA BİSKÜVİSİ


Hayırlı akşamlar diliyorum...
Size de oluyor mu bilmiyom ama ben hazır ürünler yediğim zaman midem de yanma oluyor.
Mesela kendi yaptığım kek ten bir tabak yiyim bişey olmuyor ama hazır kekten bir dilim yediğim zaman midem de ekşime ve yanma oluyor.
Bunda reflümün etkisi var mutlaka dicem ama bildim bileli bu böyle
Bu yüzden elimden geldiğince kendi keki mi kurabiyemi kendim yapmaya çalışıyorum.
Hazır ürünleri hiç kullanmıyorum dersem yalan olur mümkün mertebe kendim yapıyorum.

10 dakika bisküvisini Tarif defteri forum sitesinden keşfettim.
Gerçekten de 10 dakika da hazır
Çat kapı misafirlerinize çayın yanında ikram edebilceğiniz lezzette üstelik..
Kısacası benim hoşuma gitti.:)
Temel malzemeler haricinde içine dilediğiniz malzemeyi ilave edebilirsiniz.

Fındik,ceviz,tarçın, çikolata v.s

MALZEMELER:

2 yumurta
1/3 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı şeker
Yarım paket kabartma tozu
1 bardak un
1 avuç kadar damla çikolata

YAPILIŞI:

Tüm malzemeyi çırpma kabına alığ çatalla karıştırın.
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin.
Karışımdan birer kaşık alıp yağlı kağıdın üzerine yuvarlak şekilde dökün.
180 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Soğuyunca servis yapın.

Afiyet olsun.


23 yorum:

  1. Benim reflum yok canim ama benzer seyleri ben de yasiyorum hazir urunlerde. Demek ki ben tek degilmisim :) Biskuvi super mutlaka deneyecegim, ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. GEÇMİŞ OLSUN . NOTUMU ALDIM İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA YAPACAĞIM ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  3. Selam canım
    Bend ebir reflü hastası olarak aynen dediklerinden şikayetciyim:( malesef
    eline sağlık bisküviler süper görünüyor denemek üzere aldım tarifi teşekkürler çok işime yarayacak:)
    www.papatyasef.com
    da bekliyorum uğra emi?:)

    YanıtlaSil
  4. aynen öyle canım hazır yiyeceklerin katkı maddeleri yağ, şeker yerine ne koyuyorlarsa tabiki dokunuyor midelere
    evde yapılmış gibisi varmı kurabiyelerin gibi mesela ellerine sağlık nefis görünüyor canım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kekimsi bir bisküvi sanırım. Pratikmiş. Ellerine sağlık. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  6. Canim ellerine saglik cayin yaninda cok güzelde görünüyor afiyetler olsun hayirli aksamlar diliyorum öptüm.

    YanıtlaSil
  7. benim de cok isime yarayacak ellerine saglik
    reflüsü olan herkes ayni derdtten sikayetci :(( sevgiler .......

    YanıtlaSil
  8. Bisküviler süper görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. az malzemeli ve çok pratik gözüküyor.ayrıca sıvıyag olması çok güzel.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  10. kolay ve kıyır kıyır bir kurabiyeye benziyo canım.çok güzel olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. çok lezzetli görünüyor.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. pratik tarif en kısa zamanda denemeliyim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. muazzez tanerinesi15 Haziran 2011 15:45

    Şaka gibi bir tarif:) pratikliğini ve görüntüsünü çok sevdim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. çok prTİK Bir tarif çok beğendim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. merhabalar, ben bu bisküvileri dün denedim. verdiğiniz ölçülere birebir uymama rağmen çok katı bir hamur çıktı ortaya, sonra içine süt katıp azıcık yumuşattım. ama tepsiye kaşıkla koyarken -benim beceriksizliğimden büyük ihtimal- hep aktı kenarlara.. bu kadar düzgün şekilli nasıl elde ettiniz bu bisküvileri, ben beceremedim doğrusu.
    ayrıca merak edenlere söyleyim, tadı kek ile kurabiye arası birşey. oğlum tipi kaymış da olsa çok beğendi, ama misafirlere ikram edemedim, acaip çirkin göründüler gözüme.. sizinkiler nasıl bu kadar güzel görünüyor ya :(

    YanıtlaSil
  16. zahide, kurabiyenin kıvamı kekten biraz daha koyu olacak

    hamuru tepsiye birer kaşık döküp kaşığın tersiyle yuvarlak şekil verdim.

    fırını önceden iyice ısıttınız mı
    o da önemli çünkü

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  18. 10 dakika piskevütlerini denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  19. epey bi yanlış yaptığım şey varmış :)
    ısınmamış fırına atmıştım ve hamurum epey cıvıktı. bi daha deniycem :)

    YanıtlaSil
  20. Hanımeller görünümünde olmuş..
    Ellerine sağlık arkadaşım..

    hazır gıdaların içindeki ne olduğu bilinmeyen bitkisel yağlardan kaynaklanabilir rahatsızlık...

    YanıtlaSil
  21. Hyırlı cumalar kurabiyeleri denedim sayfamda yayınladım çok güzel oldular eline sağlık paylaşımın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. ayfer demirbas25 Nisan 2012 01:32

    reyhan hanim sayfaniz mukemel cok güzel yaptiklariniz sayfayi bi kaybettim ama yine buldum ellerinize saglik hepsi mukemmel görunuyo paylastiginiz icin tesekkürler sizden cok seyler ögreniyorum hakkinizi helal edin iyi geceler :=))))))))))))))

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar,
    Tarif inanılmaz pratikmiş:))) Özellikle çalışan bayanların çok işine yarayacaktır. Bir de çat kapı gelen misafirlerimiz için:))) Kurtarıcı resmen:)
    Ellerinize sağlık nefis olmuşlar.... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...