28 Kasım 2012 Çarşamba

KARTOPU


Anne tarafım el işlerine çok düşkündür...
Sadece büyükler değil, onların çocukları da öyle...
El sanatının her türlüsüne varızdır...
Günlerce hatta aylarca uğraşırız büyük bir sabırla ve sonucu görünce mutluluktan havalara uçarız...
4 yaşındayken teyzem dantel dokumasını öğretmiş bana mesela... 
4 yaşında ne ördün bakalım diyenleri duyar  gibiyim :) 
Sadece zincir çektim durdum ama metrelerce :) 
İlk okula giderken annaneme başörtüsü kenarı yaptım ama tam bir senede bitti :) 
Sonrasında bir dolu birşey dokudum...
Gazeteden biriktirdiğin bir dosya dolusu örneğim vardı ama şimdi akıbetini bilmiyorum :( 
Ama yine de 2 hurç dolusu kitabım var 
Bakması bile keyifli.... :) 
Liseye giderken annem bana hesap işi tekniğini öğretti...
İlk işlediğimde kör olacağım sanmıştım :) 
Tek tek kumaşın iplikleri sayılıyordu çünkü...
Sonra hesap işi yapmak leblebi çekirdek gibi geldi bana :) 
Hesabı iyi yapıldıktan sonra tabi, yoksa sök dur işin yoksa...
Sonra daha iyi öğrenebilmek için kursa gittim üç sene... 
Bahçelievlerden taaa Fatih'e... 
Ne aşkmış ama bendeki :) 
Yaptıklarımın bazılarını zaten paylaştım sizlerle...
Nerden nereye geldim ama hee :) 
Yukardaki örtüyü ben yapmadım, kuzenim yaptı diyecektim halbuki, anne tarafım el işlerine meraklıdır dedikten sonra :) 
Neyse efendim, kartopunu kuzenim Esin yaptı çeyizine, geçen gün evine gittiğimizde seriliydi bende çektim fotosunu :) 
Ajurun adı kartopu ve muline ipliklerle panama ketenine işlendi...
Kenarları makrome  bağlandı...
Vede beğeninize sunuldu... 
Herkese mutlu ve huzurlu bir gün diliyorum...

11 yorum:

  1. kuzeninizin esinin ellerine saglik, marifetliymis masallah. çok guzel :)

    YanıtlaSil
  2. Muy bonito..
    °•.¸♡Noelia

    YanıtlaSil
  3. Reyyan buna göz mü dayanır yahu, harika bir şey, bir de yapmak için gerekli sabır bulunmaz herkeste, aile boyu marifetlisiniz anladık :)
    Teyze kızına helal diyorum, sor bakalım acaba benim de teyze kızım olur mu, inan bana onu çok seveceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dayanmıyor işte her yan çift görülüyor
      bi tane var beğendiğim ama gözüm kesmiyor vallahi

      kuzene sormaya gerek yok direk aldım kabul ettim der çünkü :D

      Sil
  4. Canım yorumun beni çok sevindirdi ellerine,emeğine sağlık çok şık sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. belli belli...sülale becerikli maşaallah..Allah ellerinize,gözlerinize dert vermesin...bu arada nerelisiniz merak ettim Reyyancım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin... :)

      rizeliyiz biz ;)

      Sil
    2. Nedense içime doğmuş hemşeri olduğumuz...bir gün tanışırız inşaallah...biz de Rize Güneysu.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...