15 Eylül 2011 Perşembe

SABAHA DAHA ÇOOOOOK VAR :(

Bugün bebişe hava değişimi olsun bahanesiyle kalktık Fatih'e teyzeme gittik.
Bir güzel eğlendi de kuzum.Yarın almaya geliyorlar annesiyle babası...
İkizinide getirecekler, oda başka bir kuzu iyileşmiş çok şükür
Birbirlerini görünce ne yapacaklar çok merak ediyorum doğrusu :)
Ama ondan önce benim yarın sabahın köründe diş randevum var :(
Geçici konan dolgu düştü ve artı dişimin diğer yarısıda kırıldı.
İnceden bir sızı var.
Su içmeye korkuyorum zonklar falan diye
Aradım hemen doktoru sağolsun verdi hemen sabaha randevuyu
Nedir beni bu dişlerden çektiğim :(
O kadar fırçalarım, aman aralarında bişey kalmasın diye diş ipi kullanırım ama nafile
Şeytan diyor kullanma hiçbirini :@
Dişim böyleyken ve bu saatte canımda bir dondurma istiyor ki offf offf :)
Ne evde var, ne market açık, ne de gidip alacak biri var :)
Ben en iyisi uyuyım...
Yoksa dayak isticem :)

19 yorum:

  1. canııım çok ama çok geçmiş olsun
    diş deyince tüylerim ürperiyor
    diş ağrısı aksi gibi birde gece tutar
    Allahım açil şifalar versin canım
    iyi geceler diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun. Dolapta var ama yiyesim yok. Olmayincada hep bu vakitlerde canim ceker ama alacak kimse olmaz, yatagin yolunu tutarim mecburen, en iyisi :) İyi geceler...

    YanıtlaSil
  3. oy oyy gecmis olsun

    dondurmayi yarin doktor donusu yersin artikk :P

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canım yaa,çok kötü ağrıdır bbilirim.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun...bende dişçi fobisi varrr çok korkuyorum yoksa benimde gitmem gerek:(

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı cumalar canım, ne zaman sayfana girmeye kalksam reklamlar çıkıyordu. bende googledan arayıp girdim.
    Dişini çok fırçalayanların dişleri daha çabuk çürüyor bence. Ya da genetik bilmiyorum ama ben fazla fırçalamam. daha çok misvak kullanırım. Efendimiz (s.a.v) buyurduysa bir sebebi var elbet. Geçmiş olsun kardeşim.
    İkizleri çok merak ettim. İlgi alanıma giriyor dolağal olarak:)
    Allah onları kötülükle ayırmasın.
    Muhabbetlerimle canım...

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun Reyyan. Diş ağrısı çekilir gibi değil. Ben de aynı dertten müzdaribim şu sıralar, kanal tedavim yenileniyor.
    Küçük kuzunun hastalığı atlatmasına sevindim:)

    YanıtlaSil
  8. Fatma, teşekkür ederim.
    Ahh ahh bilmezmiyim gece zonklayan diş yüzünden ne ağladım
    Allah kimseye vermesin

    YanıtlaSil
  9. sinejan, bugün acısını çıkardım iki tane magnum yedim :)

    YanıtlaSil
  10. lezzet sefası, Doktor dönüşü iki tane magnum aldım
    birini morfinin etkisi geçmeden yedim ama dudaklarımı yemişim uyuşuk olduğu için anlamadan
    şimdi yara oldu hep :D

    YanıtlaSil
  11. otuzundan sonra, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Yeşim, bende de eskiden vardı hatta bi keresinde doktorun parmağını ısırmıştım ama diş öyle bir zonklayınca tıpış tıpış gidiyor insan
    şimdi alıştım
    Hatta bu gün dişçi koltuğunda ağzımda bir sürü bişey varken uyumuşum bile :D

    YanıtlaSil
  13. Cahide, Bende reflü olduğu için fazla asitten çabuk çürüyor dişlerim

    Efendimiz'in Sünneti başım üstüne
    Bie ara bende kullandım misvak
    hala yenisini alıcam bakalım :)
    ikizler iyi artık çok şükür

    YanıtlaSil
  14. yemek atlası, sağol canım
    Benimde bugün bir dişim normal dolgu oldu
    ötekine de geçici ilaç koydu
    kanal olacakmış o
    perşembeye yine dişçi yollarındayım inşaAllah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...