5 Haziran 2012 Salı

AKARSU BİLEKLİK


Herkese merhaba...
Nasılsınız bakalım...
Haftaya hızlı ve yorucu olaraktan başlamış durumdayım...
Malum yaz geldi  ve bizim evin temizlik sezonu açıldı. 
Gerçi ne zaman kapandı ki :) 
Dün yaz temizliğine hazırlık temizliği yaptık annemle...
Ne demek o demeyin ben de bilmiyorum, annemin tabiri :) 
Yaz temizliğinde bizim evde bezin ve deterjanın değmediği hiç bir şey kalmadığı için dünkü üstün körü bir temizlikti.Ramazana kadar anca bitiririz :) 
Neyse efendim sonrasında da gece uyuyamayınca ve sıcaklar tavan yapınca turşu gibiyim adeta...
Geldim ve bir iki blog ziyareti yapıyım vede bir şeyler paylaşıyım istedim :) 

Akarsu bileklik, kursa öğrendiğimiz yapması hem zor hem de zahmetli bir bileklik 
Muntazam olması için kum boncukların aynı boyda olması şart.

Bu arada ilgilenenler için,
İsmek Feshane sergisi bugün açılıyor...
İlk gün çok yoğun olduğu için ilerleyen günlerde gitmeyi planlıyorum ben bakalım nasip....
Benden bu kadar
Hadi hoşçakalın..... :) 

6 yorum:

  1. Canım çok güzel bir bileklik olmuş,ellerine sağlık.Yaz temizliğine bugun başlayacağım ben de.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ooof bilirim o dip köşe temizlikleri Annem de pek sever. Şimdi bizimde yapmamız gerek ama habire erteleyip duruyoruz. Yaz dediğin ne kadar ki temizlikle harcamayalım gibi konuşmalar geçti aramızda geçen akşam kardeşimle, sanki 2 hafta öncesine kadar ilk fırsatta girişelim temizliğe diye plan yapanlar bizler değildik.
    Bu arada bileklik yine konuşuyor, ellerin dert görmesin:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor güle güle kullanın,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. vaaaaoooov bu ne güzel bir bileklik....
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. rengi ismine çok yakışmış.Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...